Marketing i reklama

Kto korzysta z kalendarzy książkowych

Z kim kojarzy się nam papierowy, książkowy terminarz? Z poważnym biznesmenem, prawnikiem. Jednak niedawno kalendarze książkowe zyskują na popularności. Pomimo, że prawie że codziennie powstają dziesiątki aplikacji na telefony komórkowe, mające za zadanie ułatwić życie ich użytkownikom, nierzadko łatwiej i szybciej jest zapisać dany termin lub zrobić notatkę na kartce papieru.

Jednak kartki mają to do siebie, że się gubią zazwyczaj wtedy, gdy są najbardziej potrzebne, warto zainwestować albo wykorzystać otrzymany terminarz książkowy.
Terminarze książkowe dla kreatywnych.
Coraz modniejsze stają się plannery bez dat, z miejscami na wpisanie elementów planu, notatek czy spostrzeżeń. Takie plannery posiadają przestrzeń do jej kreatywnego użycia przez użytkownika, pozwalając równocześnie zaimplementować go do indywidualnych potrzeb. Inne kalendarze terminarze zawierają strony z grafiką do kolorowania a także naklejki do zastosowania według potrzeb. Zatem poza możliwością zaplanowania dają możliwość zrelaksowania się i skupienia na pokolorowaniu niewielkich obiektów. Dzięki temu terminarz zyskuje niepowtarzalny charakter.
Terminarze reklamowe dla firm.
Terminarze reklamowe dla firm mogą być wytwornym i praktycznym prezentem dla kontrahentów albo potencjalnych klientów. Wręczone z okazji święta, rocznicy działalności lub przy okazji spotkania biznesowego, będzie stanowić praktyczną pamiątkę. Logo umieszczone na okładce utrwala świadomość marki i przypomina o możliwości współpracy bądź złożenia zlecenia. Oprawione w ekoskórę lub – w wersji premium – w skórę naturalną będą stanowiły prestiżowy dodatek biznesowy dla obdarowanego. Całkiem inaczej niż w sytuacji alkoholu, nie ma obawy, że terminarz będzie nietrafionym prezentem. Kalendarze z nadrukiem mogą być personalizowane, zawierać inspirujące cytaty, przypomnienia o istotnych dla przedsiębiorców terminach, komplety samoprzylepnych karteczek, dołączony długopis czy zapięcie na magnes.
Możliwości wyboru projektu jest rzeczywiście bardzo dużo i wszystko zależy od kreatywności zamawiającego a także od wielkości inwestycji. Jednakże niezależnie od formy, będzie to w każdej chwili miły i przydatny upominek, przypominający o firmie, której logo znajdzie się na jego okładce.

Źródło informacji: iveno.pl/kalendarze-ksiazkowe-tygodniowe