Marketing i reklama

Promocja – kalendarz trójdzielny ze zdjęciami

W strategiach marketingowych firm uwzględniane są różnorodne działania, które mają charakter reklamy a także promocji. Trzeba jednakże pamiętać, że działania powinny być tak dobierane, ażeby budować spójny a także mocny wizerunek firmy. Oczywiście istotną rolę w tym zadaniu odgrywają gadżety reklamowe.

Są to przedmioty, które wyróżniają się wysoką użytecznością, jak również ładnym wykończeniem i są wręczane klientom albo kontrahentom w czasie spotkań biznesowych czy targów. Świetnie się również nadają jako prezenty dla pracowników firmy. Jest to zatem ciekawe rozwiązania marketingowe, które zyskuje coraz więcej zwolenników.
Kalendarz trójdzielny – skuteczny nośnik treści reklamowych
Na samym początku warto zaznaczyć, że sporym powodzeniem pośród przedsiębiorców cieszą się biznesowe kalendarze trójdzielne, które są tak zaprojektowane, ażeby łączyć w sobie funkcje praktycznego terminarza oraz nośnika treści promujących firmę. Co za tym idzie, kalendarz trójdzielny charakteryzuje się specyficznym układem, a mianowicie podziałem na trzy funkcjonalne elementy. Od samej góry odróżnia się główkę, czyli powierzchnię projektową przeznaczoną na przekaz marketingowy, najczęściej jest to logotyp, jak również dodatkowe elementy graficzne albo zdjęcia reklamowe. Pod spodem znajduje się kalendarium. Już ono podzielone na trzy kolejne miesiące, miesiąc aktualny znajduje się w środku. Poniżej znajduje się część przeznaczona na dodatkowe informacje, na przykład dane teleadresowe przedsiębiorstwa, jest to tak zwana stopka. Jest to zatem bardzo praktyczne rozwiązanie, które stanowi nie tylko i wyłącznie narzędzie pracy, ale też detal dekoracyjny przeznaczony na ścianę. Trzeba jednak pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien być tak stworzony, ażeby jego szata graficzna była nie tylko i wyłącznie ciekawa oraz poprawna pod względem marketingowym, ale również zgodna z linią projektową przedsiębiorstwa, która jest zawarta w księdze znaku, czyli zasadach dotyczących stosowania elementów identyfikacji wizualnej firmy na różnorakich materiałach, w tym materiałach promocyjnych oraz biurowych. Warto zatem projekt oraz wykonawstwo kalendarzy reklamowych oddać w ręce profesjonalistów, którzy posiadają odpowiednie zaplecze, jak też znajomość zasad marketingu.

Więcej informacji na stronie: zerknij na kalendarze trójdzielne ze zdjęciami