Marketing i reklama

jakie gadżety reklamowe wybrać

Czy warto inwestować w gadżety reklamowe? Na początku prowadzenia działalności, gdy budżet na reklamę, czy marketing nie jest duży, można odpuścić kupowanie własnych gadżetów. Jednak gadżety firmowe to jedna z lepszych form promocji, która może przywiaząć klientów do marki i zbudować u niego pozytywne skojarzenia z tą marką. Ważne, aby gadżety reklamowe z nadrukiem były dobrej jakości.

Jeżeli już dasz komuś długopis z logo twojej firmy i ten długopis po paru dniach się rozleci albo przestanie pisać, wyląduje w koszu. Jednocześnie w koszu ląduje wizerunek twojego biznesu. Powinieneś dbać o to, by dawać klientom towar, też firmowy, najwyższej jakości. Możesz zamówić gadżety reklamowe dla firm przez internet lub w lokalnej firmie. Pamiętaj, ażeby najpierw poprosić o próbki i sprawdzić, jakiej jakości jest oferowany towar. Bardzo dobrze, aby gadżety reklamowe nawiązywały do rodzaju działalności, którą prowadzisz. Zdarza się, że klientki w zakładach fryzjerskich mają dla swoich klientek podręczne lusterka albo grzebienie, kosmetyczki, czy drobne akcesoria fryzjerskie. Taki tematyczny gadżet zadziała na klienta lepiej niż kubek, czy pendrive z logo. Od kubka dużo lepiej wyglądać będzie filiżanka a od pendrive brelok do kluczy z jakąś błyskotką. Zamawiając gadżety do swojej firmy warto patrzeć oczami klienta, bo na bazie tego, co klient otrzyma, będzie oceniać firmę. Choć sporo firm odchodzi od tradycyjnych form promocji na rzecz kampanii w mediach społecznościowych, gadżety reklamowe ciągle są świetnym nośnikiem informacji reklamowej. Klient, w czasie kiedy korzysta z gadżetu otrzymanego w prezencie (filiżanki, kalendarza, kuba), ma kontakt z marką. Mniej lub bardziej świadomie przyzwyczaja swój mózg do tego, że jest ona obecna w jego życiu. Przez to również, czasami też nie w stu procentach świadomie, będzie sięgać po jej produkty. Im bardziej wyjątkowy i oryginalny upominek otrzyma klientek, tym lepsze złudzenie można na nim wywrzeć. Gadżet podarowany klientowi powoduje, że klient czuje się wyjątkowy i wraca do firmy po kolejne zakupy, ażeby przywoływać to uczucie ponownie.

Źródło: gadżety z logo firmy.