Właściciele firm i liderzy organizacji wiedzą, jak na prawdę istotna jest świadomość ich marki. Marka definiuje organizację, postać, produkt albo linię usług, osobowość, która jest przekazywana, oraz to, czego odbiorcy mogą oczekiwać i co mogą zakładać w związku z tym wszystkim. Marka obejmuje kulturę i postrzeganą wartość tego, co jest proponowane, komu i gdzie jest proponowane.
Nie wystarczy zdefiniować, kim jesteś jako organizacja – przypominanie odbiorcom o marce projektuje świadomość, która umożliwia odbiorcom natychmiast myśleć o marce, kiedy myślą o usługach albo produktach, które oferujesz. Ażeby zainicjować i wzmocnić pożądane postrzeganie marki, powinno się stale i konsekwentnie wdrażać świadomość marki na każdym kroku tam, gdzie jest to możliwe. Tak zatem, kiedy już poznasz własną markę – kim jesteś, co oferujesz, z czego pragniesz być kojarzony – powinieneś posiadać sposoby, by stale utrwalać ją w umysłach odbiorców. W tym właśnie miejscu błyszczy kalendarz z notatnikiem, który jest na prawdę świetny dla każdego klienta.
Kalendarz notatnik.
Już teraz łatwo zauważyć, że niestandardowe kalendarze promocyjne są świetnym prezentem, który można wręczyć klientom, uczestnikom imprez i wszystkim potencjalnym klientom. Proces projektowania drukowanych kalendarzy promocyjnych jest prosty i niedrogi. Biorąc pod uwagę długotrwałą i konsekwentną reklamę, jaką te upominki reklamowe robią dla Ciebie przez 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, przez całą dobę – one praktycznie zwracają się same! I na tym nie koniec – wiele ludzi ma nie tylko jeden kalendarz notatnik, ale kilka! Jeden na biurko, na ścianę w biurze, w kuchni, w sypialni – i tak dalej! W ten sposób osoby te są otoczone Twoją marką, produktami i usługami w jeszcze większej liczbie miejsc niż jedno. Podaruj swoim odbiorcom prezent w postaci kalendarzy z nadrukiem, które będziesz musiał wykonywać tylko raz w roku! Wyobraź sobie, ile kosztowałaby próba umieszczenia reklamy online lub w publikacji dzień w dzień w roku – byłaby to niemała inwestycja. To nie tylko i wyłącznie wspaniały prezent dla publiczności, niemniej jednak także prezent w postaci niedrogiego marketingu dla Twojej firmy. Jeżeli już chodzi o ten szczegół promocyjny, spróbuj nadać kalendarzowi swojej marki albo organizacji jeszcze bardziej osobisty albo lokalny charakter dla ludzi, którzy go otrzymają. Dostosuj kalendarz do potrzeb osób, do których jest skierowany, i które znajdują się w okolicy, do której jest skierowany, aby dać im rzeczywiście znaczący i darmowy (kto nie lubi darmowych rzeczy, prawda?) prezent. Wkrótce ludzie będą wracać do Twojego biznesu i pytać: Kiedy będzie dostępny kalendarz na przyszły rok?.
Sprawdź tutaj: zobacz kto ma w swojej ofercie kalendarz z notatnikiem